Live streaming – transmisje online

Jak sygnał internetowy zmienił funkcjonowanie biznesu w czasach pandemii koronawirusa.

Okres pandemii koronowirusa nieodwracalnie zmieni współczesną gospodarkę, w tym także obraz mediów. Media już nigdy nie będą takie same. Zarówno ogólnopolskie telewizje, jak poszczególne firmy na rynku odkryły na wielką skalę możliwości streamowania, czyli transmisji na żywo z wykorzystaniem niskobudżetowych, nowoczesnych technologii. Skąd ten przełom? Samo apogeum epidemii okazuje się także crash-testem właściwie dla wszystkich firm obecnych n rynku. Trwa dramatyczna walka o przetrwanie. Już teraz wiadomo, że nie uda się to wszystkim.

Przetrwają na rynku najlepsi, najwytrwalsi i najbardziej kreatywni. Funkcjonowanie firm w warunkach niespotykanego ekstremum zupełnie zmieniło ich oblicze. Utrzymać się na rynku w warunkach pracy zdalnej możliwe jest w niewielkiej ilości branż. A na dłuższą metę chyba zaledwie w promilu. Mimo to zarówno światowe korporacje, jak i rodzime firmy dowolnej wielkości starają się utrzymać na powierzchni i ratować co tylko się da. Elementem łączącym różne pomysły w różnych branżach jest właśnie streaming umożliwiający przynajmniej w części coś, co jeszcze niewiele wcześniej zapewniała praca w zespole. Spotkania zarządu, konferencje, webinaria i wszelkie inne transmisje online nie byłyby możliwe bez technologii live streamingu.

Co to jest live streaming?

Live streaming to transmitowanie sygnału video w czasie rzeczywistym. Nowe media, nowe technologie i narzędzia (w tym przede wszystkim media społecznościowe) pozwalają na rozwiązania jeszcze niedawno niedostępne dla biznesu. W ten sposób coraz więcej marek jest w stanie dotrzeć do tysięcy nowych odbiorców (szczególnie w najważniejszych dla nich grupach docelowych).

Transmisje online w postaci streamingu, także takie z wykorzystaniem mediów społecznościowych (Facebook, Youtube) to usługa w której mamy bogate doświadczenie, sprzęt, wiedzę i przede wszystkim najlepszych specjalistów na rynku. Technicy i inżynierowie pracujący na co dzień przy transmisjach na żywo realizowanych m. in. dla TVN 24, Polsat News czy Canal+.

Ze zrealizowanego w ten sposób materiału przygotowujemy także skróty w formie krótkich spotów przeznaczonych do publikacji w social media:

https://www.facebook.com/dialogwubezpieczeniach/videos/353052562282486/

Zapewniamy kompleksową obsługę:

  • koncepcje kreatywne i scenariuszowe
  • pełną opiekę techniczną,
  • obsługę filmową (w tym make up),
  • interaktywność (możliwość zadawania pytań, udzielania odpowiedzi online),
  • obsługę czatu towarzyszącego uczestnikom streamingu,
  • organizowanie streamingu niepublicznego (chronionego hasłami dostępowymi),

Przykłady filmów korporacyjnych

Obsługujemy w ten sposób zarówno największe korporacje w Polsce, urzędy i instytucje, jak też mniejsze firmy, a nawet osoby prywatne. Przykładową realizację zapisaną w formacie HD dla jednego z naszych Klientów można zobaczyć choćby tu:

Koronawirus w Polsce – rozmowa z wirusologiem
prof dr hab Włodzimierzem Gutem

Jak zachować zdrowy rozsądek w czasie pandemii? - wywiad z dr hab. n. med. Tomaszem Dzieciątkowskim

Społeczeństwo w czasach pandemii oraz po niej – rozmowa
z dr Konradem Majem

Gotowy do rozpoczęcia projektu?

Pracuj z nami!