Produkcja reklam telewizyjnych jest procesem bardzo czasochłonnym i wymaga dużej wiedzy technicznej. Do jej realizacji często włącza się wysoce zaawansowany sprzęt najnowszej technologii, park maszynowy i wykwalifikowanych wykonawców. Kompleksowa realizacja zlecenia przebiega od pomysłu, aż do efektu końcowego, który opracowujemy w najdrobniejszym szczególe.
Reklama w telewizji od kilkudziesięciu już lat jest najefektywniejszą drogą promocji. To, co wyróżnia reklamę w telewizji od pozostałych imienniczek to zasięg w każdej grupie demograficznej. Telewizję oglądają dzieci, które na widok nowej zabawki są w stanie wyciągnąć od rodziców ogromne pieniądze, osoby dorosłe, a także seniorzy do których trafiają najczęściej reklamy związane z lekami, czy agencje ubezpieczeń.
Rozpoznawalność marki jest tu bardzo ważna, gdyż więź wytworzona na linii wykonawca – odbiorca wpływa na późniejszą sprzedaż produktu. Na reklamę w telewizji pozwolić mogą sobie nieliczni, co dodatkowo wzmacnia prestiż i zaufanie do danej marki.
Pomysł w każdej dziedzinie życia jest zalążkiem do stworzenia czegoś wielkiego. To tak naprawdę nasza baza, która będzie później umiejętnie szlifowana do uzyskania efektu końcowego. Klient, który zdecyduje się na reklamę w telewizji wiele rzeczy będzie chciał przenieść prosto z głowy, gdzie urodziła się myśl na coś wielkiego. Nasz zespół ma za zadanie tą myśl zrealizować. Pierwszą czynnością jest stworzenie scenariusza. Wstępny kosztorys pozwoli nakreślić formę reklamy, czas jej trwania oraz docelowe miejsce wyświetlania.
Po zaakceptowaniu warunków przez obie strony przechodzimy do realizacji, która dzieli się na trzy etapy: preprodukcję, produkcję i postprodukcję. W każdym z etapów przykładamy się do z góry powierzonych zadań, takk aby reklama wyglądała profesjonalnie i przyciągnęła klienta. W pierwszym etapie, czyli preprodukcji, kompletuje się ekipę realizacyjną i wybiera lokacje. Produkcja jest drugim etapem prac, gdzie następuje realizacja nakreślonego scenariusza.
Ostatnim i zarazem najbardziej żmudnym procesem jest montaż i obróbka. To tu nasi pracownicy dokładają największych starań, aby gotowy materiał przerodziła się w coś niezwykłego. Specjaliści domykają całość i nadają realizacji ostatnich szlifów. Gotowy produkt trafia do rąk klienta na wcześniej ustalonym nośniku danych.
To, ile kosztuje produkcja filmów reklamowych zależy od wielu czynników. Na końcową cenę wpływ mają zazwyczaj: lokalizacja, scenografia, obsada aktorska. Praca członków naszego zespołu jest w tym wypadku nieoceniona. Ważnym aspektem są również kostiumy oraz gaże członków ekipy. Aby reklama była wykonana profesjonalnie trzeba liczyć się z wydatkiem kilku tysięcy złotych. Całkowity koszt możemy oszacować w momencie, gdy mamy wszystkie niezbędne dane. Zachęcamy do kontaktu i omówienia szczegółów.